Mūsdienās ar vīrusa mārketingu (viral marketing) izpausmēm ir sastapies teju ikkatrs Internet lietotājs – to saņēmis un pārsūtījis tālāk. Dažiem tas patīk, dažiem mazāk, tomēr jauniešu mērķauditorijai, kurai ir saistoši skatīties izklaidējošus materiālus un vēlāk tos nosūtīt citiem, šāda veida pieeja ir laba.
Latvijā bieži nenākas sastapt labus vīrusa mārketinga paraugus, tādēļ arī ar Latvijas mārketinga vīrusiem neslimojam – bet visdrīzāk tas ir pagaidām, jo līdz ar radošo ideju pieaugumu arī mēs ikdienā saņemsim vīrusu veidā nodotus reklāmas vēstījumus. Viens no tiem pie manis atklīda pavisam nejauši, bet ar interesi noskatījos līdz galam. Šoreiz uzslavas Bite mārketinga idejai kā interesantā veidā reklamēt savu BiFri produktu.
Kā mēs apturējām laiku Stacijas pulkstenī no Vimeo.
Kā liecina statistika, tad šis video pagaidām ir skatīts vien 92 reizes, bet pieļauju, ka skaitlis augs. Šī ir mārketinga daļa, kura dzīvos savu dzīvi Internetā un maz ticams, ka mēs to redzēsim kādā no tradicionāliem medijiem. Uzslava šīs reklāmas autoriem par interesanto piegājienu. Atliek vien uzdot jautājumu – kas gan tas ir par video redzamo pulksteņa mehānismu?
tas ir originals http://www.youtube.com/watch?v=_v06XdLJnVg uz vimeo bija lugums parnest ar ideju palilinat quality, bet reali neloti palilinaja
Maksim, varbūt ir vairāk informācijas, kuram bija ideja par šādu reklāmu? Tāda apšaubāma mobilā telefona kvalitāte tikai uzlabo ticamību notiekošajam. Ja tur būtu perfekta bilde, tad lielā mērā zustu ticamības moments :) Es domāju, ka šiem flash video portāliem tomēr ir līdzīga video kompresijas pakāpe, tādēļ arī visur puslīdz vienādi būs kvalitāte.
nu nekā īpaša, sorry par kritiku :)) līdz īstam viralam pietrūka, jo beigās tiek pielipināts bite džingls.
Nu man tā reklāma nepatika :) Uzspēlētais dabiskums nepadodas letiņiem :P