Uzmanāmies no Vision marketing jeb Key Promotions

[singlepic id=57 w=320 h=240 float=right]Latvijas ceļotāju forumos un domu biedru grupās Key Promotions ir kā lamu vārds. Pavisam nesen šim lamu vārdam ir pievienojies jauns nosaukums – Vision marketing. Tātad, ja jums vai kādam citam zvana pārstāvis no Vision marketing, ziniet – tie paši vēži citā kulītē. Īsumā par šo “jauko” kantori – tiek piedāvāts rezervēt viesnīcu Kanāriju salās. Daudzi cilvēki ir sūdzējušies par šī uzņēmuma negodīgo rīcību, vēl vairāk cilvēki ir publicējuši savu viedokli par šo uzņēmumu. Šo rakstu nolēmu uzrakstīt, lai iespēju robežās informētu cilvēkus par uzņēmumu ar jauno nosaukumu “Vision marketing”, saprast, ar ko rēķināties, ja vēlaties sākt sadarbību. Uzreiz atzīstu, ka zemāk minētā informācija (prezentācija un līgums) nav uz paša ādas pārbaudīta, bet gan uzticamu avotu teiktais, kā arī teiktajam apstiprinājumu guvu citu ceļotāju atsauksmēs.

Īsumā par Key Promotions piedāvājumu

Ierastā shēma ir vienkārša: jums zvana uz mobilo tālruni, piedāvā atbildēt uz dažiem jautājumiem par ceļošanu – tie mēdz būt dažādi: par atpūtu, izdevumiem, ceļošanu. Vēlāk paziņo, ka jūsu aizpildītā anketa piedalīsies izlozē. Pēc kāda laika atkal zvans un šoreiz jau inform, ka jūs esat viens no veiksmniekiem un aicina jūs uz prezentāciju, kur notiks arī galvenā loterija. Kā laimests tiek solīts televizors, kā arī visiem dalībniekiem dāvanas (par to visu vēlāk). Grūti spriest, kādēļ viņi uzstāj uz to, lai ierastos vēlams pāris kopā – laikam cenšās uzreiz pierunāt pāri.

[ad name=”post-hotel”]

Šīs prezentācijas notiek cienījamās viesnīcās, bet apkārt klejo stāsti, ka notiek arī citviet. Prezentāciju galvenais mērķis ir pārdot “time-share” (tiesības uz noteiktu laiku izmantot īpašumu – faktiski tā pati nozīme kā “īrēt”) iespēju Tenerifē (Kanāriju salās), piedāvājuma piemērs – 420 Ls četriem cilvēkiem 7 dienas pieczvaigžņu viesnīcā bez brokastīm. Piedāvājums ir vilinošs, bet tāds viņš ir tikai cilvēkiem, kuriem ir pirmā saskarsme ar viesnīcām, turklāt lielākais klupšanas akmens ir līgums, kura parakstīšana ir galvenais prezentācijas mērķis. Līgumā daudzi punkti ir ļoti nekonkrēti, līgums kopumā vairāk aizstāv “Key promotions” intereses, piemēram, viesnīcas tiek nosauktas par augstākās klases – bet šāds teiciens ir viegli stiepjams. Par prezentācijas izlozes gaitu un tās balvām ir pietiekami daudz stāstu – pulksteņi visiem un “slavenais” televizors kā galvenā balva, kuru neviens nav redzējis.

Galvenās lietas, kuras vajadzētu ņemt vērā

Pirmā un galvenā lieta – neparakstiet neko uz vietas. It sevišķi emocionāli cilvēki, ja arī ir aizgājuši uz prezentāciju, esiet kritiski pret piedāvājumu, rūpīgi izvērtējiet visus par un pret.

Cilvēku atsauksmes liecina, ka visbiežāk sākotnēji solītā viesnīca tiek mainīta uz zemāku un tā vairākas reizes, līdz beidzot ierodoties, tiek novirzīti uz pavisam citu viesnīcu. Turklāt esot noteikums, ka viesnīcā jāiečekojas piektdienā! Līgums nosaka, ka viesnīcu datumi tiek noteikti abpusēji vienojoties, tātad salāgot lētas aviobiļetes un atbilstošus viesnīcas datumus varētu būt liels izaicinājums.

Tieši augstāk minētā iemesla dēļ, ja vēlas ceļot ekonomiski, tad pirmais solis ir lēto aviobiļešu iegāde un pēc tam atrast atbilstošu viesnīcu. Ekonomiski ceļotāji nelidos turp sezonā, tad arī viesnīcu cenas ir visaugstākās. Viesnīcu meklētājā Salīdziniviesnīcas.lv, izvēloties galamērķi un norādot datumus, kad aptuveni lidot, var saprast, kāda ir reālā situācija, cik maksā viesnīcas konkrētajā laikā.

Solīts makā nekrīt – tā var raksturot daudzas lietas prezentācijā, piemēram, solītās ekskursijas uz nacionālo parku, pērļu fabriku un sagaidīšana lidostā līgumā nav paredzētas.

Izvēloties Kanāriju salas, kurās tūrisma sezona valda teju visu gadu, ne-vasaras mēnešos viesnīcu/apartamentu cenas ir ievērojami lētāk, noteikti var piemeklēt sev piemērotu viesnīcu, nevis piespiedu kārtā dzīvot Key Promotions viesnīcā. Jāņem vērā, ka tā saucamā “aģentūra” nodrošina tikai viesnīcu. Ja vēlaties drošu ceļojumu, tomēr ceļojumu plānošana internetā nav jūsu stiprā puse, iesaku izvēlēties kādu no ceļojumu aģentūrām kā Impro, Kolumbs, Latviatours, kuras gadu laikā ir pierādījušas savu spēju apkalpot tūristus augstā kvalitātē. Pēdējie notikumi ar vulkānu parādīja, kurām firmām reputācija ir svarīgāka par īslaicīgiem zaudējumiem.

[ad name=”post-hotel”]

Tūrisma firmām ir nepieciešams atbilstošs sertifikāts. Key promotions oficiāli tiek uzskatīta par mārketinga kompāniju, attiecīgi viņa nemaz nedrīkst šāda veida darbību veikt un juridiski nenes atbildību, ja kaut kas no solītā netiks īstenots. Jāņem vērā, ka atrodoties vairākus tūkstošus kilometrus no mājām, problēmu gadījumā jums pašiem ir jābūt spējīgiem atrisināt problēmas, ja tādas rodas. Ja jums draugi ir palīdzējuši rezervēt, plānot ceļojumu, vienojieties, ka problēmu gadījumā varat vērsties pie viņiem. Ceļojuma laikā varat sargāt un nodrošināt sevi paši vai arī paļauties uz uzticamu tūrisma aģentūru.

Vienpusējas līguma laušanas gadījumā klientam ir jāmaksā vairāk kā 300 eiro soda nauda. Pērnā gada decembī Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) paziņoja, ka Key promotions jāsniedz iespēja klientiem 14 dienu laikā atteikties no līguma bez soda naudas un zaudējumu atlīdzināšanas. Mediji ziņo, ka šo PTAC rīkojumu uzņēmums klaji ignorē.

Nobeiguma vietā

Taisnības labad jāpiezīmē, ka internetā ir arī dažādas atsauksmes, kurā cilvēki atzīst, ka pakalpojums viņus apmierinājis. Patiess prieks par viņiem, bet jebkura starpniecība (prezentācijas, algas, mārketings) kaut ko maksā, tādēļ pastāv iespēja to pašu pakalpojumu iegādāties lētāk pa tiešo no viesnīcām. Neļausim sevi un sev tuvos šādiem kantoriem kā Key promotions/Vision marketing apmuļķot, piedāvājot apšaubāmas kvalitātes tūrisma produktu. Nepaļaujieties tikai uz prezentācijā minēto informāciju, pavaicājiet Google par Key promotions – iegūsiet daudz un dažādu informāciju, kuru izvērtēt. Kā alternatīva pastāv plānot ceļojumu pašam vai uzticēties tūrisma aģentūrai, tādējādi ietaupot finanšu līdzekļus un nervus. Ja Kanāriju salās vēlaties izbaudīt sauli un laiku pavadīt pie baseina, tad tā vietā iesaku labāk Turciju vai Ēģipti, ceļojumu papildinot ar ekskursijām. Kanāriju salas ir daudz vērtīgākas, lai pavadīt laiku tikai viesnīcā.

[ad name=”post-hotel”]

86 thoughts on “Uzmanāmies no Vision marketing jeb Key Promotions

  1. Pingback: Tweets that mention   Uzmanāmies no Vision marketing jeb KeyPromotions | Edgars Koroņevskis -- Topsy.com

  2. Roo

    Šito pasākumu uz Tenerifi izmantojām – kopumā bija ok, bet jau prezentācijas laikā es uz to skatījos savādāk un sapratu, ka metiens kaut kur būs – protams, bija arī – transfers un kaut kādas ekskursijas (pat papildus līgumu noslēdzām) nebija.

    Otrā dienā uzradās kaut kāda sieviete, kas teica, ka Key promotions no mums atteicies un viņa tipa kūrēs lietas. Nu es viņu protams neņēmu nopietni un uzmetām ar visu viņu prezentāciju. Baigi vajag tur sēdēt pus dienu…

    Nu ņemot vērā Flamingo Kluba ērto atrašanās vietu pie jūras, pasākums bija ok! Vienam cilvēkam šis brauciens izmaksāja 145 Ls avio biļetes un 83 Ls dzīvošana par 7.dienām.

    Nesen pie Key Promotions biroja satiku vienu vīrieti, kas pastāstīja, ka šito sistēmu varot izmantot arī savā labā – tās mārketinga firmas esot daudz un šis tik iet uz prezentācijām un dabūn bonusus :) No vienas esot dabūjis 6.cilvēkiem nedēļu dzīvošanu bez maksas! Bet tas nu tā…

  3. Roo

    Bet visumā jāpiekrīt faktam, ka dzīvošanu siltajās zemēs bieži var atrast lētāk pa tiešo. Tāpēc neattaisnojas riks šitiem maksāt naudu un cerēt, ka viss izdosies…

  4. Lija

    zinajat, ka prezentacijaa, ja nenoperk pa 420ls celojumu, tad katram individuali piedava pa 350ls, ja paris nevar atlauties un ,izloze,kur klients dodas pec sava pulkstenja, vinjs laimee 50 procentu atlaidi,tad celojums izmaksaa tikai 210ls! isteniibaa diezgan nekorekti pret tiem, kas izlozee pirms 5min ir iegadajusies reklamas braucienu par 420ls…

  5. Guntis

    Nopirku no viņiem, 12. maijā aizpildīju rezervācijas pieteikumu, ….
    vairs neatbild neviens no 4iem telefoniem …
    Ko darīt?

  6. hmm

    Vai no taa pasa saraksta nav ari Premier holiday club, man tikko zvanija no sada kantora. Agrak biju uz vision seminaru, tur tiesam ir apmulkosana.

  7. juris

    Premier holiday club būs tie paši vēži- tik nezin tai pašā, vai citā kulītē.
    Cenas gan augušas , iet runa par “lēto” t.i Ls 656,-, bet tas jau laikam tāpēc, ka prezentācija notika provincē, un tur jau avis vairāk cērpamas, vilna biezāka, ļautiņi ne tik gaišiem prātiem, lielāka lētticības un naivuma deva.
    Firmači no pasākuma aizbrauca ar trijām štukām, ja trīs prezentācijas dienā , un katrā tāds ķēriens, tad rēķinat paši, pa kādu cenu tiek pirkti izlozējamie pulkstenīši.
    KUR AVIS, TUR CIRPĒJI…………….

  8. Pingback:   Premier Holiday – KeyPromotions jaunais aizsegs | Edgars Koroņevskis

  9. Lika

    Premier holiday club un Vision Marketing ir 100% viens un tas pats. Telefonzvanos ļoti ātri, aprauti, respektīvi, neskaidri (tā, lai potenciālais klients nesaprot patieso zvanītāju) nosauc pirmo nosaukumu. Zvana vairākkārt un neatlaidīgi aicina tieši pāri, jo pretējā gadījumā balvu izlozē nevarēšot piedalīties.
    Mērķa auditorija, tas ir, potenciālie klienti , ir cilvēki, kuri ir pēdējo 3 gadu laikā (kad cenas bija visai augstas , salīdzinoši ar patreizējām) ceļojuši, jo tādiem vēl ir atmiņā saglabājušies ceļojumā gūtie iespaidi, kas liktu doties atkal, un, noteikti šiem cilvēkiem ir ienākumi virs iztikas minimuma…
    Prezentāciju vada anglis Endijs… taču kas lai zina, kādi ir šo darbinieku īstie vārdi!?
    Tātad: piedāvājumā ir “īpašuma tiesības” uz noteiktu laiku, piem., 2 nedēlas, ik gadus vienā un tai pašā laikā uzturēties vienā un tai pašā kūrortā…. šo tiesību cena netiek nosaukta… Taču piedāvājums prezentācijā ir TESTA (lasi: reklāmas) BRAUCIENS par 665 Ls pa 1 nedēļai 3 kūrortos 3 gadu laikā (ar noteikumiem netiek iepazīstināti pirms nav pārskaitīta nauda un noslēgts līgums, kam jānotiek obligāti prezentācijas laikā bez nekādas apdomas, jo noteikumu nav un līdz ar to nav, ko apdomāt. Bez tam dzirdēts, ka pasaules kūrorti parasti reklāmas nolūkā vai bonusus piedāvā BEZ MAKSAS, ko, jādomā, izmanto šādas kompānijas un pārdot par 665 Ls. Bez tam ceļš uz šiem kūrortiem ir par savu naudu. Sola palīdzēt, taču tas nevar būt bezmaksas pakalpojums, tāpat kā tas, ka īpašumtiesības uz svešu mantu (šai gadījumā tas ir kūrorta pakalpojumi) drīkst mantot, mainīt, pārdot, izīrēt utml. Ja domā juridiski, tad tiesības uz īpašumu nav gluži viens un tas pats, kas pašam piederošs īpašums….. Un nevis mūža īpašumdtiesības maksā šos 665 vai pielaidīgajā gadījumā 350 ls, bet gan šis testa brauciens pirms īstā līguma noslēgšanas. Aplūkojiet i-netā hoteļu meklētājā piedāvājumus un pērciet droši, tāpat kā izdevīgos aviopiedāvājumus! Viss ir droši un neapmaldīsieties bez nekādiem “gidiem”, kas ņem bargu naudu patiesībā par neko. Tāpat nākamajā pirkumā, ja ļoti būs iepaticies piedāvājums, varēsiet jau iepriekš rezervēt uz nākamo gadu ar ļoti labām atlaidēm pastāvīgajiem klientiem (lasi, draugiem)…Ir izmēģināts un tas patiešām strādā arī bez angļu vai vācu val. zināšanām.
    Tas tad nu jums pārdomām… un lai veicas.

  10. Lika

    http://premierholiday.net/ru/partner?country=LVA šeit var pārliecināties, ka “Premier holiday” tas saistīts ar SIA KEY PROMOTIONS, SKUNU IELA 19, RIGA, LV-1050, LATVIA +371 203 955 42

    taču par to, ka Premier holiday club un Vision Marketing ir 100% viens un tas pats pārliecinājos prezentācijā- bija izvietoti plakāti, kurus pēc pāris minūtēm novāca, lai apžilbinātie potenciālie klienti aizmirstu par nosaukumiem…
    jā, starp citu, saņēmu atgādinājuma īsziņu par ierašanos pēc balvas no telef. nr.+371 27076472, kuras parakstā nebija norādīts sūtītājs… Prezentācijas beigās, kad naudu nepiedāvājām un aģenti saprata, ka ar mums neizdosies vienoties, pa vienam pārim atsevišķi, kā jau minēts apollo portāla rakstā-slēpti no citiem, piedāvāja izlozēt balvu, kas protams, ir rokas 2 pulksteņi, pie kam viens no tiem brāķis….

  11. meitene

    Atsaucos viņu “darba” piedāvājumam, kurā tika meklēta tulce, varu pastāstīt, kā tas izskatās no iekšienes.

    Pēc aptaujām atlasa cilvēkus, kas ienākumu un paradumu ziņā būtu piedabonami uz šī “piedāvājuma” pirkšanu. Sagaida prezentācijā “konsultantes” – meitenes, kurām jāiedraudzējas ar pāri, jāiestāsta, ka attiecīgajā vietā pieejamas viņiem interesējošas lietas. Nedrīkst atklāt cenas nekam, vienkārši uzdod dullināt cilvēkus mīlīgi stāstot pasaciņas un rādot bildītes. Nedrīkst nevienu laist ārā, pirms zaudētas pēdējās cerības, ka pirks to “piedāvājumu”. Loterijā pulksteņi ir visās lozēs.

    Meitenes, kas veic šo darbu, ir koptas, komunikablas, taču samērā aprobežotas un tendētas uz materiālismu – katru no pāriem tās redz kā uzdevumu, jo par noslēgtajiem darījumiem viņām maksā papildus uz rokas. Pirms “prezentācijām” viņas motivē ar runām par to, kā tūliņ nāks aitas uz cirpšanu un tās nu kārtīgi jānoliek uz ausīm. Visvairāk šausmina klajā cilvēku slaukšana, tendēšanās par katru cenu panākt, ka tiek noslēgts darījums un samaksāta nauda – melots tiek acīs skatoties.

    Iesaku nedoties uz šīm prezentācijām, un, ja tomēr, nekādā gadījumā neļauties iespaidam, ko tājās pamīšus rada mūzika, attēli, joki un “konsultante”, kas cenšas izklaidēt ar pļāpāšanu un mudina iegādāties “ceļojumu”, kas patiesībā ir uzturēšanās 3 viesnīcās.

  12. Andrejs

    Labdien, visi!
    Paldies par vertigo infu. Pats jau paris nedelas nevaru sameklet nevienu no Key, par telefoniem aizmirsu sen-bezjedzigi. Pec kriminala tas izskatas jebkura gadijuma jo Key sava liguma aprakstito neviena iespejama veida sniegt nevar: ofisa nav, kontaktpersonu nav, telefonu nav-Krapnieciba. Vai kads nevar pateikt kad paredzeta nakosa si Vision Marketing vai Premier Holiday club prezentacija da jebkada LV pilseta? Un cikos! Es butu par to pateicigs vnk nereali!Gaidisu zinu no jums! Liels Paldies!

  13. yyy

    Kas ir tas, ar ko shie kantori piecakaree?
    Es ar iegadajos to viesnicu rezervaciju, un tagad domaju, kur vel var iekrist :)

    Fakti:
    1. To, ka tas nav “celojums”, bet tikai viesnicas rezervacija nenoteikta gruti saskanojamaa datumaa, tas ir fakts. Tas ari laikam viniem liguma ir uzrakstits.
    2. Nekas, kas nav uzrakstits liguma, bet tika prezentets, navar tikt uzskatits par patiesibu.
    3. Saskanot letu lidojumu un viesnicas rezervaciju ir augstakaa pilotaza. Ok, te varetu sanakt pakast vairak naudas lidojumam, neka tika sasolits.
    4. Transfers uc solitaas lietas – parakstot ligumu jau bija aizdomas, ka tas nebus. Tatad, transports uz/no viesnicu ari uz pasu pleciem.

    Bet citadi tak viss laikam tomer tur sanak?

  14. Edgars Koroņevskis Post author

    yyy: grūti spriest par iespējamo scenāriju. Spriežot pēc daudzajām atsauksmēm, tad var gadīties dažādi, bet tādēļ vēlreiz sazināties ar kantori (ja vairs nav iespējas lauzt pasākumu) un stingri novaicāt, kas būs un kas nebūs. Protams, līgums šādos gadījumos visu diktē, bet varat precizēt.

  15. Pingback:   Ryanair aviobiļetes no krāpniekiem | Edgars Koroņevskis

  16. Beata

    Pati piedalījos šādā prezentācijā, lai izprastu kādā veidā no mums ar vīru mēģinās izspiest naudu. Un galvenais ko mēs uzzinajām neatlaidīgi «spīdzinot» ar āķīgiem jautājumiem mums piešķirto konsultanti ir tas, ka aizlidojot uz Tenerifi, patiesībā mēs dodamies uz nākamo prezentāciju. Tikai tas protams ir paša klienta naudu ( jo avio biļetes ir japērk pašam ). Runājot par aizlidošanu arī tur ir daži nepatīkami momenti. Tomēr, runājot ar paziņām, kuriem bija izdevies tikt līdz Tenerifei ar Key Promotions jeb Vision marketing piedāvājumu, tur jau no klientiem sāk izspiest naudu tūkstošos. Arī šim pārim pirms pašas izlidošanas bija problēmas, lai sazvanītu kādu no šo darboņu telefona nummuriem.
    Melu prezentācijā bija daudz. Lielāki un mazāki. Arī joki iestudēti.
    Prezentācijas beigās turpinājām pratināt konsultanti. Tikmēr pārējās meitenes jau mielojās ar hamburgeriem savā starpā sarunājoties. Un diemžēl izteikti laipnā konsultante no blakus galdiņa, savus klientus, kuri nenopirka ceļojumu, nosauca diezgan parupjā krievu vārdā (meitene arī bija krieviete).

  17. Haralds

    Edgaram Koronevskim – esmu ielugts uz Premier Holiday prezentacitu 14. julija 19.00 Maritim viesnica Slokas iela.

  18. Dida

    Harald, varbūt pajautājiet, ko viņi zina par Key Promotions vai Visiom marketing. Interesanti ar kādu firmu tiek slēgts šajā gadījumā līgums un kāda ir tās adrese. Premier Holiday mūsu uzņēmumu reģistrā nav. Vai būtu uz turieni prātīgi iet KP klientiem? Apsardze noteikti izliktu aiz durvīm.

  19. Edgars Koroņevskis Post author

    Haraldam un Didai atbildot – pēc raksta par Premium holiday, ar mani sazinājās šī kantora Krievijas biroja vadītājs un sarunā ar viņu sapratu, ka Premium Holiday Krievijā nekrāpjas un atklāti strādā ar time-sharing konceptu. Viss korekti, viņš pastāstīja, ka Key Promotions / Visio marketing ir tikai sadarbības partneris viņiem, attiecīgi tādas atsevišķas kompānijas kā Premium Holiday Latvija nav. KP/VM izmanto viņu vārdu kā aizsegu, tādēļ visi KP/VM klienti, manuprāt, droši var iet uz šo prezentāciju pārmīt pāris vārdus.

  20. Dida

    Bet tad šo konkrēto prezentāciju rīko PH, vai KP vai VM viņu aizsegā? Ja tas būtu PH, tad jau braucienu viņiem vajadzētu piedāvāt par velti, nevis kā to dara KP un VM.

  21. Edgars Koroņevskis Post author

    Prezentāciju rīko KP vai VM (nezinu precīzi), bet Premium Holiday ir tikai viņu izmantotais zīmols, kuram viņi ir tikai sadarbības partneri. KP/VM reāli pārdod to, kas citkārt pienāktos par velti – šis izmēģinājuma brauciens faktiski ir bezmaksas, bet lūk ir kantori, kuri ar šo visu iemanās arī ņipri uzvārīties. Jā, Dida, taisnība – braucienam vajadzētu būt bezmaksas, ja tas nāktu no Premium Holiday.

  22. Edgars Koroņevskis Post author

    Nedomāju, ka vajag gaidīt speciālu piedāvājumu, viņi domājams tikai priecāsies, ka vēl viena “aitiņa” ieradīsies un droši aicinās jūs iekšā. Mazliet pasēdiet paklausieties, kad sākas jautājumu un atbilžu vakars, padariet pasākumu aizraujošāku un interesantāku visiem pārējiem. Nezinu vien, kādā statusā jums ir attiecības ar viņiem – bet to visu tad varētu atrisināt pie viņiem. Cik noprotu, tad ar viņiem vajag runāt krieviski un asi, lai kaut kas notiktos, tādēļ varbūt paņemiet līdzi pāris trīsstāvīgos mātes vārdus, kurus vajadzības gadījumā smalki pielietot, lai labāk saprot.

  23. Dida

    Neesmu dzirdējusi, ka viņi tā labprātīgi laistu šajās prezentācijās bez ielūguma. Tur stāv ar sarakstieņiem un viss notiek apsargu uzraudzībā. AR PH man nav attiecību.

  24. Edgars Koroņevskis Post author

    par sarakstiem un apsardzi – man tas ir jaunums. Acīmredzot raustās un baidās, ir tomēr par ko. Kur gan vēl apsardze ierobežos mārketinga pasākumus parastajiem darba ļaudīm – smieklīgi. Bet kā jau teicu – šajā vienādojumā PH ir vien aizsegs un realitātē = Key promotions vien ir. Ja iedos noslēgt līgumu, var paskatīties, ar ko tas tiks juridiski slēgts – esmu 100% pārliecināts, ka tas ir kp vai vm.

  25. Edgars Koroņevskis Post author

    TVnet ir publicēts raksts par šo tēmu, kurš gan tikai kārtējo reizi atjauno šo tēmu, bet neko jaunu nepasaka. Bet tātad apkrāptajiem cilvēkiem:

    “PTAC aicina patērētājus ļoti rūpīgi izvērtēt šā pakalpojuma iegādes nepieciešamību, kā arī nesteidzīgi un rūpīgi izlasīt līguma noteikumus pirms tā parakstīšanas, arī gadījumos, ja tiek izdarīts psiholoģisks spiediens no prezentācijas rīkotāju puses. Konsultācijas var saņemt, zvanot pa PTAC konsultāciju tālruni 65452554 vai rakstot uz ptac@ptac.gov.lv

  26. Aldis

    Es ar ģimeni izmantoju to KEY promotion, protams bija bailīgi, bet kopsumā viss OK, pat naudu par taksi atmaksāja. Bijām Kanārijās un būtu zinājis ka OK tad būtu pakaulējies par 10 , nevis 7 dienām.

    Nobankrotēt var jebkura tūrfirma un vari palikt bez iemaksātās naudas. Tu raksti, ka nevajag barot starpniekus, bet kas tad ir tie Tevis nosauktie kantori – vai labdarības iestādes;)

    Kopsumā man 2009. gada oktobrī tas pasākums sanāca lētāk kā tobrīd piedāvāja citas tūrfirmas, mīnus – nācās pasvīst ar biļešu meklēšanu, bet tā arī nebija problēma..

    Es te nesen saņēmu vēstuli, ka tas Key promotion nodot savas lietas kādai citai firmai, neatceros nosaukumu, un ka tālāk tā ar to nodarbosies.

    Godīgi, neko sliktu nevaru teikt, var jau būt ka mums, 5 cilvēkiem, baigi noveicās;)

  27. Dida

    Aldi! Priecājies, ka paspēji, šo pakalpojumu veiksmīgi izmatoja tie, kas pasteidzās pirmajos 9 mēnešos aizbraukt no pagājušās vasaras. Jums tiešām paveicās! Taģad KP ir čus, un jaunais kantoris tikai zīmējas, ne viņus var sazvanīt, ne viņi atbild uz epastiem, ne birojs atvērts. Un takā mēs zinām, ka KP piedāvājums bija praktiski tas, ko var dabūt par velti, tad tomēr tā bija un ir krāpniecība. Tie kas cerēja, šo līgumu izmantot 3 gadu laikā, diemžēl paliek tikai ar nokāstu naudu, kur viņi pat nepacenšas veikt šo bezmaksas rezervāciju.

  28. žirafe

    Pameklējiet Google Premier Holiday Club un paskatieties viņu sadarbības partnerus bijušajā Sovjetijā. Pie Lavijas vēl pirms mēneša bija “KP” tagad ir ‘”VM”

  29. Sančo

    Par Premier holidays prezentācijām: mūs arī uzaicināja, trešd.21.jūlijā Talsos,viesnīcā “Talsi”.Varēja izvēlēties laiku 13.00; 17.00; 19.00. Paldies visiem par informāciju. Aģitēšana sakrīt vārds vārdā…

  30. Dida

    Žēl, ka nevar pievienoties :( Redz viss noteik, bet daži tā arī ne ceļojumā tiek, ne naudu atpakaļ var dabūt.

  31. Pingback:   Atkal par Key promotions un Vision marketing krāpniecību | Edgars Koroņevskis

  32. Māris

    Paldies par izsmeļošo informāciju,arī es tiku ielūgts uz PH prezentāciju Kandavā,viesnīcā “Kandava” 22.07. Prezentāciju laiki:12:00;15:00;19:00.Lieki būtu piebilst,ka scenārijs mats matā atbilst aprakstītajam.

  33. Inese

    Diemžēl, diemžēl visa informācija mums nāca par vēlu, bijām prezentācijā Saldū 20.jūlijā. Parasti esmu piesardzīga tādās lietās, bet vai tā bija hipnoze vai apmātība, bet es nespēju savu draugu atrunāt no līguma noslēgšanas par tik vilinošu ceļojumu un redziet kādam tomēr ir arī paveicies, bet ne mums !!!
    Vakar noslēdzām līgumu un šodien jau bijām Vision marketing birojā Alberta ielā 1-16, bija atnākusi vēl viena ģimene, lai iesniegtu prasību atgriezt iemaksāto naudu. “Noķērām valdes locekli Nash(naš ? mūsu?) Cristopher Roy, dzimš.dat.1968., protams sarunu valoda bija angļu – parasts lauku cilvēks bez valodas zināšanām jau nemaz savas pretenzijas nevar izteikt.
    Mūsu vētrainās sarunas ilga divas stundas, Nash jau grasījās bēgt arā pa durvīm, bet mūsu spēcīgie puiši viņu ar varu aizturēja. Noslēgumā viņš parakstīja apliecinājumu apmaksāt mums zaudējumus mēneša laikā. Bet vai firma vēl pastāvēs lidz tam laikam. Lūk jautājums! Cik vienkārši mūsu valstī apkrāpt cilvēkus ! Un firmiņa tik strādā uz priekšu!!!

  34. Ronis

    Pilnīgs sviests – vai šo uzņēmumu kāds no Latvijas noslaucīs. Šī ir īsta krāpnieku firma, lai kādu nosaukumu viņi uzliks pēc laika (key promotion, vision marketing u.t.t.).
    Inese – vai tiešām Jūs cerat, ka Nash jums atmaksās to naudiņu atpakaļ? Protams es Jums to novēlu, bet mans viedoklis – ka neceriet, nauda nebūs, lai arī viņs to apstiprināja.
    Mans stāsts ir līdzīgs, kā jebkuram apkrāptam cilvēciņam, kas sasaistījies ar šo uzņēmumu. Arī es kā nohipnotizēts noslēdzu līgumu, bet izlasot komentārus, metos uz ofisu un līgumu lauzu…Pēc līguma, ja lauzi to, uzņēmums atmaksā daļu naudas…Pie tam oficiāla vēstule par atmaksu ir , bet naudas kā nav tā nav.. Vienīgā iespēja, lai kaut ko lietas labā darītu ir PTAC. Esiet cilvēki modri neiekrītiet krāpnieku slazdā un jo vairāk apkrāptie cilvēki sniegs sūdzības PTACā, jo vieglāk viņiem būs cīnīties ar Key, vision…

  35. Anita

    Mums gadījās tāpat kā Inesei Saldū 20.jūlijā. Par viņiu krāpniecisko darbību uzzināju tikai vēlāk, pēc līguma parakstīšanas no interneta. Līgumu var lauzt it kā līdz 27.jūlijam, bet maksājot 300 Ls par administrācijas izmaksām. Domājam
    1) rakstīt iesniegumu par līguma laušanu un ierakstītā vēstulē nosūtīt viņiem (bet no komentiem noprotu, ka cerības atgūt naudu ir vājas)
    2)griezties PTAC

  36. Inese

    Jā mēs varam rakstīt iesniegumu PTAC par krāpniecību, bet atbilde skanēja apmēram šādi “ja būs auni, tad būs arī cirpēji”, es vairāk gan domāju ja ir cirpēji viņi noteikti atradīs aunus.
    Anita noteikti ejiet uz Alberta ielu 1-16 (ja kantorītis tur vēl atrodas) ar rakstisku iesniegumu divos eksemplāros un arī uz PTAC

  37. Marija

    Es iekritu tieši gadu atpakaļ un viņiem cīnījies visādi, vienīgais ko esmu panācis, man ir PTAC lēmums par naudas atmaksu, ko viņi protams netaisās darīt. Lieta ir nonākusi līdz tiesai, bet tā savukārt nolikta uz 2011.g aprīli (!!!), uz to momentu no jau šamējiem i smakas, protams, nebūs. Latvijā diemžēl svarīgākas ir starptautisku blēžu intereses, nekā savu pilsoņu. Un resursus arī svarīgāk ir novirzīt kāda ķeršanai, kurš uzdrošinājies, piemēram, ierēdņu algas publiskot, nekā nolikt pie vietas žuļikus, kuri vai puslatvijas uzmetuši, diemžēl :(

Comments are closed.